Dåligt väder...

2011-08-27 - 15:39:59


Att det är dåligt väder ute gör ju inte precis saken bättre.
Hade planer på att åka ner på stan för att hitta på någe men det känns ju inte längre aktuellt med tanke på att regnet bara ÖSER ner. Skulle ju hinna bli pissblött halvvägs till spårvagnen ju!
Att gå och handla mat känns inte så skojj det heller...

I morgon får det bli ett besök på IKEA för att lätta upp stämmningen lite grand.
Är sugen att köpa lite småprylar bara...och kanske lite lådor :D


Har äntligen tagit mig i kragen och kontaktat tatueraren iaf,
najjs att det kanske blir av nu när jag åker uppåt Dalarna nästa gång!
Måste bara bestämma mig vilken jag vill göra först :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D