Today!

2011-08-30 - 20:58:24


Idag har det varit en ganska fläng dag om man får säga så.
Det hela började med att jag gick ner på vårat områdeskontor för ett ärende i morse,
sen hem och invänta tvätttiden mellan 12-16.

Sen vart det ner på stan för att leta runt efter ett helt vanligt SKÄRP. Tänkte att på H&M borde det ju finnat lämpliga och billiga men där fanns det ju bara sådana där äkligt smala modeller. Usch! Men efter ett tags letande hittade jag ett svart vanligt skärp på Kapp Ahl. Halva reapriset dessutom!

Med hem i kassen fick även ett par APSNYGGA röda brallor följa. Tight i modellen och sitter som ett smäck!
Jag måste garanterat knäppa upp knapparna innan jag ska ta av mig dem iaf! :D

Kan försöka mig på att knäppa lite kort på grejjorna inom sinom tid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D