Stegräknare!! + Måndag!!

2011-08-23 - 10:46:25
Tjenixen på er alla få som fortfarande läser min knapphändiga blogg. Har haft semester från jobbet och tydligen från denna blogg också. DEt här med semester har också fört mig sig att jag inte räkna mina pp på länge!! Har bestämt att idag ska jag gå på ett möte så att jag får verkligen se hur illa eller bra det har gått.

Som en pepp i det framtida arbetet med vikten köpte jag mig igår en stekräknare från ClasOhlsson. SUpersnygg i rosa och allt! 49pix!! Har som mål att redovisa varje dag hur det går med stegen...

Så igår MÅNDAG kom jag upp i 4230st steg men det blir lite eftersom jag köpte stegräknaren igår. Knäppte på mig den vid 15-tiden ungefär. Tycker att det är bra jobbar ändå! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D