Det är onsdag...

2011-06-29 - 14:01:17

Sitter i skrivande stund och bara myser framför datorn. Hade jag varit ledig idag så hade det varit ännu bättre! :) Nejjrå jag tycker faktiskt att det är kul att jobba...sådetså! Men nu när det äntligen har blivit sommar vill man ju hinna med så mycket annat.

Har betalat alla räkningarna så det kan man vara lugn med också! Skönt att ha det gjort. Skulle egentligen behöva röjja upp i lägenheten också men det får faktiskt vänta tills i helgen. Diskat har jag ju gjort så nå ledigt innan jobbet får man väl ha? :)

Planeringen av mat på dagarna börjar att gå riktigt bra. Det blir visserligen lite samma matlådor man tar med sig till jobbet men eftersom det smakar riktigt bra så gör det väl inget? När jag jobbade på HT om sommrarna kunde man ju nästan leva på Pasta Alfredo så då är det ju lugnt! Vågar förresten inte gissa hur många PP en sådan låda innehåller....*hihih*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D