Skönt väder!!

2011-06-30 - 13:21:53
Nu är det ju såå himla skönt väder i Göteborg så du anar inte! Funderar faktiskt att ta min ryggsäck och åka ner lite tidigare på stan och bara sitta och lata mig en stund i solen. Ska bli spännande och se hur kollektivtrafiken beter sig idag, de ska nämnligen göra underhåll på götaälvbron (som jag åker över varje dag) och därför kan man inte åka spårvagn över utan måste fjanta och hålla på att byta buss osv... men som jag ALLTID brukar säga: Det löser sig på ett eller annat vis!!

Sugen att ta lite av min veckobonus till en liten mjukglass idag men ska nog spara mig till helgen alternativt i morgon. Bäst var ju kulglassen på Lejonet & Björnen förra helgen...då åt jag ju loss för hela 21pp på en och samma gång. Inte hade jag så speciellt mycket ångest för det utan det hela var ju !inplanerat så det gick fint fint. Så länge man inte gör det varje dag så är det faktiskt lugnt :D


Lilla tjockisen bara latar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D