Nu tar jag också helg!!

2011-07-01 - 22:15:00

Av förklariga skäl har jag tidsinställt detta inlägg men när det publiceras går jag nog ut från jobbet och får äntligen känna att det är helg även hemma hos mig! Efter ett sådant häst-pass måste man nog få vila så helgen kommer att med största sannolikhel tillbringas hemma. Kanske en sväng ner på stan för att köpa sig en go glass, men inte så mycket mera än så. Måste ju ladda inför nästa helg på Mamma och Jimmy kommer på besök också!!

Vet inte om det blir någe bloggande under helgen, men annars kommer jag åter på måndag igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D