Lurades bara!!

2011-07-05 - 13:05:45
Hehe, ibland är det snabba puckar när det gäller jobbet och man måste lägga om schemat! Blir till att jobba em i morgon istället för föemiddag. Men det som är bäst är att jag då blir ledig på fredag och kan komma i tid för att möta mamma och Jimmy på stationen. Hoppas bara att tåget är i tid! *hihi* Det är tre ynka dagar kvar och jag LÄNGTAR! Att jag dessutom knappt får träffa finaste gör ju inte saken bättre...när jag jobbar em så ligger ju han redan och sover när jag kommer hem :(  Förstår ju det eftersom han nästan går upp mitt i natten för att åka till jobbet...eller iaf vääldigt tidigt!

Troligtvis blir det VV i morgon! Skönt att ändå göra det en gång i veckan iaf....så att man har koll ju! Idag är det iaf "ny" vecka så alla AP förfaller och VP fylls på. Skönt att ha lite mera att röra sig med UTIFALL man behöver utnyttja dem.

Har börjat fått lite ont i ryggen, förmodligen träningsvärk efter den långa promenaden, så jag ska faktiskt ta det lilla lugna med att tjäna ihop AP. Blir säkert en hel del i helgen så det gör väl inget? :D


Är grymt sugen på färska jordgubbar mest hela tiden!
Såå gott!!
Behöver inga tillbehör såsom grädde eller glass utan jag vill ha dem naturella och goa,
det bästa då är att det inte ger någe PP överhuvudtaget! *yumyum*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D