Nytt äventyr!!

2011-06-30 - 12:11:36
Snart är det hög tid att börja packa sin väska och bege sig till jobbet! Blir ett konstigt pass idag, nämnligen 16.00 (idag torsdag) till 07.30 (i morgon fredag)!!  Detta är ju egentligen inte mer än vad vi brukar göra på helgerna i timmar men att det sträcker sig över en natt är någe nytt för mig. En erfarenhet (eller fler) rikare har ju ingen dött av kanske?

Ska hur som helst bli spännande och det gäller ju att planera maten därefter också! Man blir ju nästan hungrig bara man skriver om man ju! *hu*

Både idag och i morgon blir det VV-lådor till mat men i helgen vill jag ha "riktig" mat i min mage!! Funderar på att komponera ihop någe men en fräsch fruktsallad till efterrätt kanske? *yumyum*

Glömde att nämna att jag ocskå ska jobba på fredag mellan 15-22,15 *hihi*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D