So far...

2010-06-03 - 19:18:02
Dags att blogga lite igen kanske? :) Vart ju ett tag sen...så nu är det dags! Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det brukar ju i slutändan lösa sig ändå! 

Har ÄNTLIGEN fått mitt sommarschema och jag är SÅÅ glad över "placeringen". Älskar att springa runt bland de söta små istället för att flänga runt ÖVERALLT!! Tycker om det också såklart....men om man för önska så är det iiinte ett svårt val!

Det egentliga schemat börjat inte förrens 21:a maj (måndagen samma vecka som midsommarn infaller), men det dykar ju alltid upp tider här och var. I morrn är det HT 7-15 :)

Vad händer annars framöver förutom att jobba?

* Rida islandshästar med syrrorna på självaste bröllopsdagen
* Dra med Ingela till Stardust i Örebro (det ska fixas typsnitt först)

Postat av: Ingela

Oh ja, jag ska med! Jag letar och letar för fullt här! :)



Tack för idag förresten!

2010-06-03 - 20:46:24
URL: http://nitton70sju.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan Min profilbild

    Namn: Sara
    Ålder: 28
    Bor: Göteborg

    Bloggar om: ALLT! :P
    Kamera: Canon EOS 500D